CS 6 Objectcue vraag

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Vraagje over de objectcue in CS6. Ik neem als voorbeeld de mat. De mat betekent gewoon: als je erop gaat staan, volgt er uiteindelijk zeker een click. Waar dat ding ook ligt, wat er verder ook gebeurt, de mat is altijd goed en het enige wat je hoeft te doen is erop gaan staan.

Jullie hebben het over een groen licht cue, maar ik vind dit lastig te combineren met een objectcue die uit zichzelf moet werken. Want stel je voor dat we in de bak zijn en ik wil dat de mat hem vanzelf het signaal geeft om erop te gaan staan, dan kan ik daar geen andere groen licht cue voor geven want dan is het geen objectcue meer maar wordt deze vooraf gegaan door een gebaar- of stemcue.

Hoe zien jullie dit?

Carolien
    Moderator

Hoi Manon,

Ik heb jouw vraag in de groep gegooid. Komen erop terug.

Groetjes Carolien.

Carolien, dank je wel!

Vandaag tijdens de training over nagedacht en het enige wat ik kon bedenken was:
    1. Ik ga de mat halen, gooi die op de grond (de groen licht cue) en dan gaat hij er vanzelf zonder andere cue op staan.
    of
    2. Ik gaf de cue blijf en liep dan een eindje weg en gooide daar de mat neer en toen zei ik: kom maar (als groen licht cue dat hij uit de blijf positie kon komen) en dan gaat hij vanzelf op de mat staan.

Bedoelen jullie zoiets?

Carolien
    Moderator

Omschrijving gaat aangepast worden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.