Veelgestelde vragen over de clickerbadges

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Inge
    Sleutelbeheerder

Waar kan ik me registreren op deze site?

Dat kan je niet, tenzij je een aankoop verricht, dus als je je inschrijft voor de instapcursus, het eerste of het tweede jaar, of als je een assessment hebt aangevraagd voor het behalen van een clickerbadge. Bij het afrekenen kan je een account aanmaken, en van dan af heb je ook de mogelijkheid om in te loggen.

Ik heb een Clickerskilled 1 verdiend, maar ik zie me niet op de CS1-lijst staan. Hoe doe ik dat?

Geef aan je lesgever (één van onze bosswatjes of clickercoaches) je email en adres door. Je gebruikersaccount wordt dan voor je aangemaakt. Je krijgt dan een mail met je gebruikersnaam en een ingewikkeld, maar veilig paswoord dat je daarna weliswaar kan wijzigen.

Ik heb een Clickerskilled 1 verdiend, maar ik kan de forums niet lezen.

Dat klopt. Je kan de forums alleen lezen als je ingeschreven bent in de instapcursus, het eerste jaar of het tweede jaar.

Ik ben al wat verder gevorderd. Moet ik echt eerst een les bij één van jullie nemen om een clickerskilled 1 te krijgen?
    Nee, dat moet niet. Je kan een assessment-filmpje insturen voor clickerskilled 2. Als je slaagt krijg je ook meteen je clickerskilled 1.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.