Vraag over vrije oefening in CS4

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hoi! Vraagje over de vrije oefening bij CS4. Is het de bedoeling dat het een oefening is waar je op verder kunt borduren of mag het ook gewoon een los ‘ding’ zijn?

En aanvullend, als het een vrije oefening is die jullie willen zien evolueren dan vind ik dat wel een lastige aangezien ideeën, plannen, mogelijkheden met je paard wijzigen. Ik ben het afgelopen jaar bijvoorbeeld met Angelica Hesselius druk bezig met academische rijkunst met R+, het bouwen van alle foundations daarvoor. Maar het zou zomaar kunnen dat dit voor mijn paard fysiek niet haalbaar blijkt en dan verandert mijn plan dus nogal…..terwijl ik met mega veel inzet heb gefocust op juist die oefeningen die ik daarvoor nodig heb. Ik zou dus persoonlijk wel zijn voor een ‘vrije’ oefening die kan veranderen 🙂

Carolien
    Moderator

Hoi Manon,

Sorry dat het even duurde.
    Vrije oefening mag veranderen. Het is inderdaad zo dat je met een idee begint en die zullen door de tijd heen wijzigen.
    Het is wel zo dat we graag gedocumenteerd willen hebben over het hoe en wat.
    Je hebt een bepaalde koers naar rechts en je gaat bij CS6 ineens links. Wat is de reden van koerswijziging? Je paard vindt de oefeningen vreselijk en je gaat een andere manier zoeken om de oefening aan te leren. Je paard kan het fysiek niet en je zoekt met een fysio naar oefeningen om je paard sterker te maken.
    Voortgang van jou als trainer is het belangrijkst, ga dingen zien, pas keuzes aan etc.

Groetjes Carolien.

Dank je wel! Helemaal duidelijk!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.